Mrvljivi kolač s višnjama

Ovog sam tjedna trebala potrošiti višnje :). Proljeće nam je stiglo, a ja još imam zamrznutih višanja. Ovaj recept sam si isprintala čim ga je objavila Petra s Thursdaycooking. Privukla me je kombinacija višanja koje jako volim i čokolade bez koje ne mogu. Da, da, ovaj sam kolač jednostavno morala isprobati.
Nisam puno mijenjala jer je je recept odličan, samo sam umjesto margarina upotrijebila maslac i obzirom da sam koristila zamrznute višnje njih sam još dodatno posula žlicom šećera kad su već bile u limu. I izgleda da je moj lim od pećnice nešto veći jer je kolač ispao niži nego Petrin, al mi se takav baš svidio. Taman za narezati na zalogajčiće :)... Razbarušene zalogajčiće :)







Evo prepisanog recepta (a original je ovdje - Mrvljiv kolač s višnjama):




200g maslaca
200g čokolade za kuhanje
4 jaja
250g šećera
2 dl soka od višanja
1 prašak za pecivo
300 g brašna

1 kg višanja očišćenih od koštica
1 žlica šećera


150g maslaca
50g šećera
1vanilin šećer
200g brašna



Višnje ocijedite, a sok sačuvajte. Grubo nasjeckajte čokoladu. Maslac rastopite pa ga ostavite da se malo prohladi. Jaja i šećer miksajte dok smjesa ne postane pjenasta. U smjesu jaja dodajte rastopljeni maslac, sok od višanja i nasjeckanu čokoladu. Na kraju umiješajte brašno prosijano sa praškom za pecivo. Tijesto izlijte u prethodno namašćen i pobrašnjen veliki lim od pećnice.
Pecite u pećnici prethodno zagrijanoj na 200° C 12 minuta na najdonjoj prečki
Za posip hladan maslac utrljajte u brašno pomiješano sa šećerom i vanilin šećerom tako da dobijete mrvičastu smjesu.
Izvadite biskvit iz pećnice pa po njemu rasporedite ocijeđene višnje.
Posipajte pripremljenim posipom i vratite u pećnicu na još 15 do 20 minuta pečenja pritom pazeći da posip ne promijeni boju.

Prije posluživanja kolač ohladite. 





Primjedbe

  1. Mrvljivi kolač obožavam, pogotovo sa šljivama.

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se jako svidja ova kombinacija sa visnjama. Divno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ti je ispao. Ja sad čekam svježe višnje pa ću ga opet raditi.

    OdgovoriIzbriši
  4. moji su doma oduševljeni tako da ću ga i ja obavezno pokušati napraviti i sa svježim višnjama :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam i višnje i mrvice.Ovo je kolač baš po mom ukusu.

    OdgovoriIzbriši
  6. jako volim ovakve kolače. odlični su s raznim voćem, ovo mi izgleda prefino :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije